Äntligen

Nu har jag äntligen tid att blogga. Det har varit mycket nu vid julen. Julafton var supermysig. Jag fick en tunika, en ring, pengar, skor och lite annat smått. Missade tyvärr Karl Bertil Jonsson eftersom att julklappsutdelningen var då, men jag får se det nästa år istället! Maten var supergod och gästerna åkte vid 23- tiden. Sen på Juldagen åkte jag till morfar och hälsade på, och åt julmat. Det är så otroligt mättande så jag höll på att somna! Ringde Jenny och stack och solade med henne. Sen gick vi till Mimmi och kollade på film och spelade Guitar Hero. När det började bli tråkigt ringde jag Cleo eftersom att Mimmi bor granne med hennes pojkvän. Hon var givetvis inte där, så jag stack till hennes pojkväns bror där hon var och så satt vi och snackade och så ett tag. Måste ju träffas nu när jag ska vara borta resten av lovet. Så nu på Annandagen åker jag till Jönköping. Håller just nu på att packa massa grejor, jag tror att jag packar lite för mycket faktiskt, men hellre för mycket än för lite! Har snackat med Frida som ska komma hit sen och lämna min tröja som jag tänkte ta med till Erik. Såå, bussen avgår från knutan 16.35 och jag är framme i Jönköping 19.45. Tråååkigt! Men det är lätt värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0