Dagen före..

Ja då var det lille julafton. Tiden går så otroligt fort! Jag har inte ens hunnit äta upp min chokladkalender, så jag får nog göra det ikväll, och städat rummet har jag inte heller.. Jag får göra det imorgon! Det blir antagligen stress imorgon bitti. Gästerna kommer kl. 13 och alla ska hinna duscha, Moltas ska passas, mitt rum ska städas, maten ska lagas och det sista ska fixas. Men sånt är ganska skoj ändå, speciellt när man har lite julmusik på och alla är vänner och hjälper varandra. Jörgens julklapp kom givetvis inte fram i tid heller förresten, så han får nog den den 29e tror jag.  Då är inte jag hemma, det är lite synd eftersom att jag ville se hans reaktioner när han öppnade den.

Nu kommer lite bilder, som Fanny har väntat på. Vi fick ju hem soffan och fåtöljen idag :).


Först kommer givetvis en bild på mig, eftersom Fanny saknar mig så mycket ;)


Soffan och mamma..


Fåtöljen och granen..


Världens finaste juldukning.


En gång till.


Molte och Jörgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0