Fel, fel och fel..

Åhh! Jag hittade ju äntligen en klänning och kände att stressen över det är över. Jag hade fel. Erik ringde nyss och berättade att han läst att det är Dresscode: Svart på festen. När jag väl valde att satsa på något mer vågat blir det självklart fel. Jag ska antaligen åka till väla med pappa imorgon och byta den, får se om det blir samma, fast svart eller någon annan. Jag blir så arg! Så nu är det ännu mer stress. Pälsjackan ska jag ta med till Erik så den får kemtvättas i Jönköping och sen ska jag köpa pumps, svarta strumpbyxor, en bolero och antaligen lite smycken.. Det är mycket att tänka på, men förhoppningsvis blir det rätt tillslut :). Hörde att det ska komma massa folk till festen också. Jag känner max 4 pers, så det ska bli spännande :).

Nu ska jag kolla på Love Actually hade jag tänkt. Ligger i sängen och har det mysigt, har nyss tryckt i mig massa chips, dipp och julmust och kollat på Ernst jul med mamma :).


Kommentarer
Postat av: frida

skitsnygg baby<3

2009-01-11 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0