Födelsedag på kreta

Sådär ja! Dagen är snart slut och jag har hunnit göra allt jag ska. Köpte en grå polotröja på Gina Tricot i stan, endast 65 kr. Jag älskar rea :). Köpte ett par strumpbyxor också. När jag gick och pratade med Erik i telefon kände jag att det luktade munkar, så jag köpte 10st till Erik. Antagligen kommer jag också att äta dom, men de är hans! Handlade även mat. Texmex köttbullar i tomat och basika sås idag och potatisklyftor och hamburgare imorgon. Gottgott.

Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska vi 19,45 ungefär så jag kan börja med maten. Det finns inte så mycket att göra nu när TVn inte vill som jag. Men jag kan nog läsa lite för att fördriva tiden.

Förresten!! Mamma skickade ett sms innan. "Vi har bokat en resa.". Sen ringde hon och sa att vi ska åka till kreta över min födelsedag. Mellan den 23 och 30 april tror jag det var. En underbar överraskning. Så jag, mamma, Jörgen, Sigrid, Iris och Moltas ska ut och resa. Synd bara att Fanny inte ska följa med. Hon fick inte eftersom att hon inte uppskattar värme direkt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0