God Jul!

Godmorgon!

Nu har jag snart städat klart rummet. Ska bara dammsuga och bädda sängen, sen är det klart. Sen ska jag duscha och fixa mig och kl. 13 kommer gästerna. Jag har hunnit duscha Moltas också. Det är jätteskoj eftersom att han älskar det och försöker äta upp vattnet och duschmunstycket hela tiden :). Sen smörjde jag honom med massa smörjor och så fick han AD- droppar. Jag brukar inte fira jul med mammas släkt, så jag är lite nervös inför traditionerna, tänk om de inte tittar på Karl Bertil Jonsson!! Tänkt om de låter allt gå jättesnabbt och sen har man ingenting att göra! Nej, nu måste jag tänka positivit. Pontus har lovat att han ska kolla på Karl Bertil Jonsson med mig, eftersom att han också älskar det. När jag vaknade imorse hade Jörgen köpt frallor och lagt ett kuvert på min plats på bordet. På det stog ett rim, och när jag öppnade stod det ytterligare ett rim. Jag fattade ingenting och trodde att han bara skämtade med mig så jag la undan det. Sen fick han förklara och det menades att jag inte behövde lämna tillbaka pengarna jag lånat av honom. Supersnäll, Tack!

Nu får jag skynda mig om jag ska hinna! Puss


Jag tycker att dom bilderna är så fina på Moltas :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0