Lördag, Söndag, Måndag

Hej! :)

Jag har försökt blogga tidigare, men Eriks dator är lite knepig och jag tog inte med min. Det känns säkrast att inte röra den så mycket eftersom att den får upp massa pop-ups hela tiden och hårddisken håller på att krascha. Idag har jag inte hunnit göra mycket alls, jag tror inte jag ska göra så mycket sen heller iofs. Vaknade av att Erik åkte till jobbet, gjorde lite morgongympa hemma i sovrummet. Benet kom fel på nått sätt så nu kan jag inte belasta tårna för då drar benet ihop sig. Det sitter i knävecket ungefär. Fy för det, jag som hade tänkt vara duktig. TVn funkar inte heller, eller jag förstår mig inte på den, så jag har fått kolla på en film och snart tänkte jag ta mig ett bad.

Middagen i lördags var supermysig. Massa god mat och trevligt sällskap. Jag, Erik, Eriks bror och hans flickvän fick varsin spabehandlig :). Det ska bli så skönt! Av Erik fick jag en klocka och en hårfön, precis vad jag önskat mig. Så nu är jag superlycklig och slipper gå ut med blött hår :).

Igår var jag på A6 en runda med Fanny. Jag köpte en spegel och en kudde på IKEA och hon köpte lite kläder. Sen åkte vi hem till oss och jag färgade håret på henne och spelade nitendo wii. Sen när Erik slutade jobbet lagade jag lax och potatis och vi åt med tända ljus. Det är riktigt vintermys det! Efter maten åkte Jimmie och Fanny hem och jag och Erik stack till Jens och Jannie. Jag fick prova lite löshår och ska dit imorgon så vi kan planera lite inför nyår och så :).

Åhh vad jag trivs bra här!! Tänkte ta mig ett bad nu, måla naglarna och fixa mig och sen kanske ta en runda till stan och kolla lite för skojs skull. Jag har ju inget bättre för mig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0