Måndag.

Kollade på hela Mamma Mia igår. Den var superbra! En riktig mysfilm alltså, och jag kunde inte låta bli att le vid vissa tillfällen :). Det blev en sen kväll för mig då och självklart vaknar jag halv 8. Jag måste lära mig att sova längre på morgonen tror jag. Åkte till "Höganäs city" med mamma och hon shoppade en kappa, en bolero och en tunika. Typiskt att inte jag ska hitta något. Sen kom Matilda hit och vi gick och köpte en julklapp till Erik, som vi sedan skulle packa in. När jag kommit ungefär till hälften fick jag magkramp och fick springa upp och lägga mig. Låg ensam i ca. 30 min eftersom att ingen fattade att jag mådde dåligt. Sen blev jag jätteuppassad och fick värktabletter och Jörgen bäddade åt mig med Sigrid och Iris madrasser i vardagsrummet och satte på en film som jag, han och mamma kollade på. Vi drack julmust och åt paradischoklad till det och hade mysigt. Eriks föräldrar ringde också och önskade god jul vilket var jättetrevligt :). De sa även att jag och Erik gärna får komma till dem på lördag och fira lite jul. Sånt tycker jag är mysigt, folk som bryr sig!

Fanny, bilderna kommer imorgon istället. Kameran är inte här just nu :).


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja jag vill med att folk bryr sig om mig och orkar hämta en kamera men icke!



Och vad fan är en bolero eller va de hete för något?:P

2008-12-22 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0