Söndag.

Det har varit en skön och lugn dag idag. Åkte med pappa till väla när de öppnade, så sjukt mycket folk under dagarna! Letade igenom alla klädaffärer som fanns IGEN efter en svart klänning. Kom tillslut fram till att jag ville ha en med rosor från lindex, som det bara fanns en kvar av i hela butiken. Gick och lämnade tillbaka den rosa och när jag kom fram till lindex igen var den självklart borta! Åhh jag blev så arg.. Hade planerat hela outfiten igår, det förstörs, planerar en ny, den förstörs och nu måste jag göra om det igen! Det blev en likadan som jag köpte igår fast i svart. Tänkte att jag skulle sy upp den lite eftersom att jag är världsbäst på att sy... Den är lite för lång tycker jag så jag måste nog göra det. Fick ett par pumps av pappa också. Supercoola och kostade bara 99 kr! Ett riktigt fynd alltså. Köpte ett par svarta strumpbyxor också och när jag kommer till Jönköping ska jag köpa smycken, bolero, och lämna in pälsjackan. Sen blir allt perfekt! Har även solat idag så att jag ska bli brun och fin till jul och nyår. Får nog sola på tisdag också eftersom att det inte tog så mycket denna gången.  Sedan kom jag hem, juldukade och pyntade granen med familjen, åt kebab, kollade på film och drack glögg.

Där har ni hela min dag! Lagom skön, lagom mycket att göra.

Nu tänkte jag kolla lite på Mamma Mia. Det blir antagligen bara i 30 min, sen kommer jag somna. Men annars jag kollar klart imorgon, så jag har nått att göra då med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0