Tisdag

Hejhej!

Idag vaknade jag alldeles för sent. Klockan halv 2 ungefär. Låg kvar i sängen och läste till klockan 3 och sen blev det en sen frukost, dusch och annat fix. Är nu klar och håller på att laga hamburgare och potatisklyftor. Jag ska till Jannie vid halv 7 tiden och planera hur vi ska se ut och så inför nyår och jag måste ju äta innan. Sparar lite mat till Erik också eftersom att han antaligen kommer äta pizza annars då han slutar 20,00. Så jag har inte gjort alls mycket idag. Skulle egentligen låna ett par supersuperhöga skor av Jannie till nyår, men mitt knä har inte blivit bra så jag kan inte stå på klackar. Kul! Har även legat fel inatt så alla muskler i kroppen värker :/

Ni får ha det så bra idag!

Puss / v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0