Tomt :/

Mamma väckte mig imorse och frågade om jag ville säga hejdå till Sigrid som skulle åka till Italien. Jag åkte med till knutpunkten och lämnade av henne på tåget. Sorgligt att bara lämna henne. Fanny är hos Jimmie och ska fira jul där och Iris är hos sin pappa i Ljungby. Så det är bara jag, mamma, Jörgen och Moltas hemma och det är alldeles för tyst och tråkigt! Jag är van vid att det alltid finns något att göra och någon att prata med, nu är det helt plötsligt tyst kl. 8 när de gamla går och lägger sig och då får jag ju också göra det för att inte känna mig allt för ensam.

När vi kommit hem från knutpunkten tog jag en snabbdusch och sen åkte vi till Väla. Det tog lång tid att hitta en klänning jag ville ha. De var för långa, för vida, för kostigt skurna.. Och när jag väl hittat någon fanns den inte i min storlek. Allting i storlek S var nästan slut. Men tillslut hittade jag en rosa. Bild kommer sen när jag orkar :).

På vägen hem beställde vi mat och jag tog kyckling med jordnötssås, det är bäst! Tog friterad banan till efterrätt också :) Mmmm!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hallå de är jag som tjatat vi ska äta från någon resturang och så gör ni de utan mig! Elakt!

2008-12-21 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0