Sådär ja!

Nu har det inte blivit någon uppdatering på länge. Har inte riktigt känns något nöje i att sätta på laptopen och skriva helt enkelt. Men nu är jag igång igen!

Det har inte hänt så mycket under tiden jag varit borta. Plugg, träffat Erik och lite sånt. Jag har även fått ett till extrajobb vilket är jätteskoj. Simlärare på Filborna, till baddare på 3 - 6 år :). Det är kul + att man får lite extrapengar. Så där är jag varje torsdag och varannan söndag ( utom idag ). Har tyvärr gått och blivit krasslig, vilket betyder sängliggande, med en kopp te, tv och fysik, biologi och matteboken. Jag har bestämt mig för att om jag pluggar mycket idag och är duktig ska jag belöna migsjälv med en beställning från asos.com . Så det är bara att kämpa på!

Nu är det "Våra bästa år", så jag ska lägga mig i sängen igen.

Puss på er!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0