1 månad sen..

Ojoj, det där med bloggande går inte så värst bra känner jag.

Just nu sitter jag och kollar på Unga Mödrar med Fanny. Har nyss skrivit ett arbete om FN:s rättigheter och det var supersvårt! Jag kom inte alls på något att skriva. Men det jobbigaste är nog att jag ska redovisa det muntligt imorgon.. Kul!
Idag blev det ingen skola, jag var hos doktorn på ultraljud, men de fick inte säga vad de såg eftersom att bara min läkare har rätt till det. Lite störigt då man gärna vill veta så fort som möjligt.

Nu ska jag måla mina naglar hade jag tänkt. Svart eller röd blir det. :)

Puss //


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var ett tag sen!

2009-03-24 @ 13:06:52
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0